25. studenog 1991. - Oslobođen Anton Kikaš

25. studenog 1991. u zračnoj luci na Plesu obavljena je razmjena zarobljenika. U zamjenu za 27 zarobljenih Hrvata, predani su pripadnici obavještajne skupine JNA koja je terorističkim i propagandnim metodama destabilizirala Hrvatsku.

Ipak, središnje figure razmjene bili su zamjenik zapovjednika 5. armijske oblasti general major Milan Aksentijević, koji je nakon prisilnog spuštanja helikoptera uhićen kod Karlovca, te kanadski poduzetnik hrvatskog podrijetla Anton Kikaš. Kikaš je bio uhićen 31. kolovoza jer je u Boeingu 707 za obranu Hrvatske pokušao dostaviti 18 tona pješačkog i protuoklopnog naoružanja.

Oružje je kupio u Južnoj Africi, a za transport je bila zadužena tvrtka Uganda Airlines. Plan je bio letjeti prema Trstu, i manevrom sletjeti u Ljubljanu. No ulaskom u jugoslavenski zračni prostor, prema Kikaševoj tvrdnji pogreškom pilota, ruta je promijenjena. Dva lovačka Mig-a Jugoslavenskog ratnog zrakoplovstva presrela su Boeing i zapovjedila pilotu da ga spusti u zagrebačku zračnu luku. Vojnici JNA zaplijenili su oružje i u dramatičnim okolnostima uhitili Kikaša.

Nakon batinanja Kikaš je prebačen u vojni zatvor u Beogradu gdje je proveo tri mjeseca. Ondje je u lošim uvjetima iznova proživljavao torture uz prijetnje likvidacijom. Ipak, uz veliko zanimanje medija Kikaš je pušten, a javnost je poslije njegov hrabri čin pomalo zaboravila. Također, potpuno je nepoznata daljnja sudbina zaplijenjenog zrakoplova. JNA se njime koristila za transport opreme i ljudstva tijekom povlačenja iz Slovenije i Hrvatske.

Štoviše, Boeing 707 prevozio je rezerviste na bojišnice u Hrvatskoj, a poslije i u BiH, dok je na povratku prevozio obitelji starješina JNA zajedno s civilima koji su s područja Bihaća, a zatim i Sarajeva, bježali od rata u Beograd. Kako je bio preuređen za prijevoz vojne opreme, u njega bi stalo i 400 putnika te je na taj način od rata pobjeglo više desetaka tisuća civila, iako većina vjerojatno nije znala zašto pripadnici JNA zrakoplov nazivaju Kikaš.